Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
Afla raspunsul la cele mai frecvente intrebari legate de aplicatia de programari online AgendaMea.ro
Fiecare client este responsabil de acuratetea informatiilor afisate pe pagina sau profilul contului. Consulta Termenii si Conditiile de folosire pentru mai multe detalii.
Lunar – plata cu cardul online in meniul Abonament.
Anual – transfer bancar (va rugam sa ne contactati in prealabil).
Daca doresti sa schimb abonamentul actual pentru aplicatia de programari online cu unul superior (cu mai multe programari incluse) o poti face instant si platesti diferenta dintre abonamentul existent si noul abonament. Noul abonament va intra in vigoare instant dupa achitarea noului abonament.
Daca doresti sa schimbi abonamentul pentru aplicatia de programari online cu unul inferior (cu mai putine programari) o vei putea face instant insa va intra in vigoare la urmatorul ciclu de facturare.
Toate conturile noi vor fi create cu abonament START care include 100 de programari.
Dupa consumarea celor 100 de programari vei putea ramane pe abonamentul START sau vei putea selecta un alt abonament.
Poti testa aplicatia de programari online AgendaMea timp de 30 de zile.
Clientii primesc mesajul: Pentru serviciile alese ne poti contacta telefonic.
Acest mesaj este afisat atunci cand:
- nu este un personal activ pentru serviciile selectate
- durata serviciilor selectate depaseste durata intervalului disponibil al acelui personal pe ziua selectata.
Puteti face programari simultate sau in acelasi timp cu alta programare (sau programari).
In pagina Rezervari (calendar), dati click la ora unde doriti sa faceti noua programare asa cum este indicat in fotografia de mai jos.
Dupa ce ati dat click se va afisa o fereastra in care va trebui sa selectati ora de incepere si de final pentru noua rezervare in paralel.
Dupa ce ati selectat intervalele apasati pe Rezervare Noua.
In pasul urmator va trebui sa completati datele programarii